• اولین شهر غذای ایران

    شهر غذا، شهریست مملو ازهر آنچه که شما می خواهید

پنجــــمین نمایشگاه مواد غذایی، تجهیزات رستورانی، هتلی و صنایع وابــــسته

جشنواره رستوران محبوب، فستیوالی شناخته شده در صنعت رستورانی کشور است که سالانه با حضور بیش از 2000 فعال صنعت غذایی و مدیران رستوران های سراسر کشور و … با اهداف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت غذایی کشور،ارائه آخرین تکنولوژی های و تحولات رستورانی و …از سال 1394 و در چهار دوره ملی برگزار شده است.مشارکت چشمگیر شرکت های وابسته به صنعت رستوران مارا بر آن داشت تا نمایشگاهی کامل و البته متفاوت تر از دوره های قبل را برگزار کنیم. لذا پس از بررسی تمامی پیشنهادات و نام ها، نمایشگاه شهر غذا با رویکرد برگزاری بزرگترین نمایشگاه موادغذایی،تجهیزات رستورانی،هتلی و صنایع وابسته مورد تائید مدیریت گروه بین الملل فرازمان قرار گرفت. همزمان روند جا نمایی و چگونگی اجرای شهر غذا در دستور کار قرار گرفت.

مرکز نمایشگاهی ایران مال با فضایی بالغ بر 15000 متر به عنوان محل دائمی این نمایشگاه انتخاب شد. با توجه به وسعت و پتانسیل فراوان بزرگترین بازار ایران و خاورمیانه، امید است بتوانیم نمایشگاهی با شکوه برگزار نمائیم. امکانات بی نظیر این مجموعه به ما کمک می کند تا شهری پر از مواد غذایی، غذاهای بومی و بین المللی،شیرینی و شکلات، لبنیات در کنار تجهیزات رستورانی، هتلی و کلیه صنایع وابسته داشته باشیم، به طوری که بازدیدکننده شهر غذا بتواند پس از حضور علاوه بر کسب اطلاعات لازم از برندها وآشنایی با تولیدکنندگان، روز جذابی را سپری کند. شهر غذا می تواند زمینه ساز برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد و کمک زیادی به رونق تولید و حذف دلالان در چارچوب بازدهی بیشتر صنعت غذا باشد. برگزاری برنامه های فرهنگی، کارگاه های آموزشی و همایش های آموزشی متفاوت ازدیگر برنامه های این 4 روز خواهد بود که می تواند شهر غذا را به بی نظیر ترین نمایشگاه این صنعت در کشور تبدیل کند.

مزایای شهر غذا

  1. آشنایی و ایجاد ارتباط موثر با تولید کنندگان موادغذایی
  2. نقش مواد غذایی و تغذیه سالم در رونق تولید و بازدهی اماکن تفریحی
  3. آشنایی با تجهیزات به روز بین المللی در صنعت غذایی کشور
  4. شناخت فرهنگ بومی و محلی ایران و تاثیر غذا بر گردشگری
  5. برگزاری همایش ها، نشست ها و کارگروه های تخصصی در طول برپایی نمایشگاه
  6. بررسی روشهای جذب مخاطب و مشتریان بیشتر برای مجموعه ها
  7. حضور حداکثری بازدیدکنندگان و امکان برندسازی در حضور مردم
  8. آشنایی با قدیمی ترین مجموعه های غذایی و نمایش تجربیات آنها
  9. بررسی راه های گسترش توریسم و گردشگری با حضور فعالان این صنعت
  10. تبلیغات محیطی و مجازی مجموعه ها حاضر در نمایشگاه
  11. دعوت مدیران و مقامات مرتبط برای بازدید از نمایشگاه
  12. حضور سرآشپز ها و امکان برپایی مسابقات پخت و پز در طول برپایی نمایشگاه

شرکت های تولیدی موادغذایی

( گوشت،مرغ،سوسیس،کالباس،آرد،نان،لبنیات،ترشیجات،نوشیدنی های مختلف، روغن، زعفران، حبوبات، برنج، شیرینی، شکلات و… )

شرکت های پخش موادغذایی

( محصولات بین المللی،تامین کننده های اصلی،شرکت های چند منظوره و… )

رستوران ها ، هتل ها ، کافی شاپ ها ، قنادی ها

(فست فود،کافه،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،قنادی،مراکز تفریحی ورفاهی،هتل،تفرجگاه های بوم گردی و… )

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

( پخت،کافی شاپ،برودتی،شست وشو،آماده سازی،بستنی ساز،مخلوط کن،دلیوری،نظافت و … )

تجهیزات غذایی و پذیرایی

( قاشق،چنگال،کارد،ظروف پذیرایی و … )

ظروف آشپزخانه و پخت و پز

( قابلمه،اجاق گاز،ماکروویو،سرخ کن و … )

ظروف یک بار مصرف

( انواع و اقسام ظروف پلاستیکی یا گیاهی مرتبط با صنعت غذا و … )

تولید البسه و پوشاک مرتبط

(لباس فرم،لباس کار،پوشاک یک بار مصرف و بهداشتی و …)

دکوراسیون و مبلمان

(طراحی داخلی و خارجی،اجرای سازه،کفپوش،نما،مبلمان،طراحی منو و …)

نرم افزارها و سخت افزاری مربوطه

( نرم افزارهای حسابداری،ماشین های اداری،پیجر،دستگاه های لمسی و … )

استارت آپ ها و شرکت های تولید محتوا

( شرکت های سفارش آنلاین،طراحی سایت،اپلیکیشن و … )

آژانس های مسافرتی

( آژانس ها، تورها،سایت های گردشگری،فروش بلیت و …)

تبلیغات

( پکیج های تبلیغاتی مانند : تبلیغات روی ظروف و البسه و …. )

مراکز علمی ،تحقیقاتی و پژوهشی صنعت پذیرایی و گردشگری

انجمن ها،اهالی مطبوعات و نشریات حوزه رستورانی و آشپزی

کارهای نوظهور در زمینه غذا و گردشگری

زمان برگزاری نمایشگاه

0روز0ساعت0دقایق0ثانیه ها

ثبت نام و واگذاری غرفه ها

0روز0ساعت0دقایق0ثانیه ها

مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

         مرکز نمایشگاهی ایران مال با فضایی بالغ بر 15000 متر به عنوان محل دائمی این نمایشگاه انتخاب شد.با توجه به وسعت و پتانسیل فراوان بزرگترین بازار ایران و خاورمیانه، امید است بتوانیم نمایشگاهی با شکوه برگزار نمائیم.

4 موسس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

32 طراح وب

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

پشتیبانی 24 ساعته

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

723 پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

آنچه که دیگران درباره ما می گویند …

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

مریم زارع
مریم زارعمارکتینگWikiTravel

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

زهرا وحدت
زهرا وحدتسئو کار حرفه ایMedia Wiki

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

مهدی زارع
مهدی زارعطراح وبMax Mobilcom

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

مریم سعادت
مریم سعادتتایپوگراف حرفه ایDoom Inc